پنجشنبه 26 شهريور ساعت 8 بعد از ظهر

محمد تاجران در آخرين تماس خود با شهرام عزيز عمليات امروز را اينگونه تشريح کرد:
جستجو هنوز ادامه دارد...امروز نواحي جديدي پيدا کرده است که آثار نشان دهنده آن است که تا به حال در آن کاوشي صورت نگرفته است و اين خود جاي اميدواريست که هنوز نواحي زيادي در اطراف ساحل وجود دارد که کاوش نشده. جستجو از ساحل به سمت خشکي در حال پيشروي است.جنگلهاي انبوه و باتلاقي و پر از گل ولاي عمليات جستجو را سخت کرده است اما در عين حال اين اميد که هنوز جاهاي زيادي ست که بررسي نشده و ممکن است عباس مجروح در آن نواحي باشد قوت مي گيرد.
اينطور که پيداست آثار حاکي از آن است که عباس خارج از آب رودخانه آمده است.
برايش دعا کنيم تا بزودي همسر و دوستان عزيزش او را پيدا کنند.

۱۲ نظر:

  1. برای تندرستی و بازگشت توام با سلامت عباث ، با تمام ایمان و رجا ، امیدوار هستیم و همواره دعای ما ، فکر و احوال و اذکار ما با اوست. محمد

    پاسخحذف
  2. پیداش میشه . دعا میکنیم و نیایش . خدا پشت وپناهش . تو قلب ماست. پیداش میشه. رضا

    پاسخحذف
  3. دوست و شاگرد قدیمی۲۶ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۴۱

    امیدوارم هز چه زودتر پیداش بشه- مهم نیست قهرمان بزرگ یا کوچک -فقط دوست داریم برگرده-می خوام بازم وجود داشته باشه-قوت قلب باشه برامون.

    پاسخحذف
  4. ..... Ostad va dooste aziz dige emrooz montazerim ke bargardi

    پاسخحذف
  5. سلام پگاه
    خسته نباشی کار قشنگی کردی با این نحوه اطلاع رسانی
    امیدوارم و دعا می کنم هر چه زودتر عباس برگرده و همه ی مارو از نگرانی خارج کنه
    راستی عباس که برگشت باید برا مهمونی و اون کیک سر حرفت باشی
    ممنون
    فرشید

    پاسخحذف
  6. سلام
    کاش اسم وبلاگ را "عباث کجاست؟" می گذاشتید!به هر حال ایده جالبی بود و مارا از پرسه زدن این طرف و آن طرف به دنبال هر خبری که عمدتا غرض ورزانه ویا ازروی ناآگاهی انتشار می یافت خلاص کردید.

    پاسخحذف
  7. خوشحالم که خبرهای خوبی میشنوم. منتظر خبرهای بهتری هم هستم

    پاسخحذف
  8. یاسر عزیز...نکته بسیار بجایی بود...تنها برای جلوگیری از هرگونه ابهام نام وبلاگ را عوض کردم.
    به امید سلامتی عباس

    پاسخحذف
  9. یعنی عجب ملت بی وجدانی هستید که از هر فرصتی استفاده میکنید تا مشکلات و تفکرات ذهنی تونو به گوش عالم برسونید...همدیگرو ضایع کنید...بابا یکی داره در مورد آقا عباس امید میده...چند نفر دارن ایمان به زتده بودنش رو که از قلبشون میگذره با نتیجه تماسهای تلفنی می نویسن...اون وقت یکی میره تو باقالی ها که "اگر ممکنه بفرمایید چه شواهدی برای زنده بودنشون وجود داره"...یکی میگه "اسمشو عوض کن"...یکی یاد پدر کشتگیش میفته که فلانی تو لاتی پس راجع به عباس ننویس ...یکی میگه توهین میکنی ...یکی میگه جنبش سبز ...//// به قولی: هر کسي را سيرتي بنهاده ام /هر کسي را اصطلاحي داده ام/در حق او مدح و در حق تو ذم/ در حق او شهد و در حق تو سم.........خویش را اول مدوا کن کمال این است و بس !!!

    پاسخحذف
  10. Guys...you miss the point...point is just Abbas

    پاسخحذف
  11. عمو عباس نکنه خودتو غیب کردی که تو راهپیمایی شرکت نکنی ؛) بابا راهپیمایی هم تموم شد خواهشا امروز دیگه پیدا شو. به خدا 11 روز انتظار نابود میکنه آدمو.

    پاسخحذف