چهارشنبه 25 شهريور



طي آخرين تماس با نپال ،با خبر شديم که امروز چند گروه نجات در حدود 20 نفر ،سدي را که بر روي رود نارياني در مرز کشور هند قرار دارد و سدي بسيار بزرگ است براي يافتن عباس جستجو کرده اند.هنوز نشاني از او نيست.

فردا قرار بر اين است که گروهها کل رودخانه و گروه ايراني شامل فرخنده همسر عباس ناحيه ناپديد شدن عباس  در محدوده چيتوان را براي يافتنش بپيمايند.جايي که او دوشنبه هفته پيش با قايق کانو اش دچار سانحه شد و قايق او حدود 50 کيلومتر دورتر به سمت مرز کشور هند پيدا شد.

گرچه شايد از لحاظ تئوريک  زنده بودن او خارج از تصور باشد اما کارشناسان با شناخت از منطقه و شرايط عباس به زنده بودن او اميدوارند و اين را دور از احتمال نمي بينند.

پس برايش دعا مي کنيم و منتظر خبر سلامتي اش هستيم.





۱۰ نظر:

  1. استاد کمیاب و دوست ارزشمند, عباس جعفری عزیز, اینهمه انرژی و فکر مثبت و دعای همه اونایی که شما رو می شناسن و حتی اونایی که نمی شناسن ولی دارن برای سلامتی تون دعا می کنن و همه یکدلند که شما به زودی خودتون خبر سلامتیتون رو به همه ما نوید می دین و از خاطرات هیجان انگیز این مدت غیبتتون(هرچند که نفس مارو بدجوری بندآوردین ) برامون تعریف می کنین و با قلم شیرینتون به تحریر در می آرین. و به لطف خدا تلاش های جانانه همسر گلتون " فرخنده جان" و بقیه دوستان عزیزتون پرثمر و نشاط بخش خواهد بود تا خستگی رو از تنشون به در کنه و دل همه ما رو شاد. تا ديدارتون به زودی به امید خدا

    پاسخحذف
  2. همه ما مطمئنیم که عباثمون زندست ! پس فقط باید دعا کنیم تا تیم جستجو گر زودتر پیداش کننو اونو به ما برسونن ! عباث مرد زندگی کردن تو شرایط سخته .. هممون اینو میدونیم و واسش دعا میکنیم ...

    پاسخحذف
  3. فرید وحدت
    ما که دست بسته ایم توی دنیایی مجازی دنبال هر خبری از تو هستیم و خوب این خبرها از طرف کسایی که توی محل هستند و اظهار امیدواری می کنند لگدهای خوبی به پای چوبین وبدگمان عقل و ...اینها می زنه.بنابراین ،جناب آقای عباث جعفری لطفا"زودتر پیدا شو.ضمنا"یادت باشه اگه حالت خوب باشه طبق معمول ادواری نه ازت احوالپرسی میکنم نه نگرانت خواهم بود.بنابراین ..داش عباث رومونو زمبن ننداز .قول می دم پیدا بشی دیگه سیگار نکشم.
    باشه ؟قبول ...
    پ.ن:
    آدمی تواناست به انجام آنچه ؛
    ناتواناست ،
    که در خیال درآورد.
    سرش؛
    شیار می کشد در کهکشان پوچی.
    رنه شار

    پاسخحذف
  4. ما هم با شما یکدل و امیدواریم و منتظر اولین خبر خوش که برسه...

    پاسخحذف
  5. مگه میشه عباث نیاد؟
    عباثی که من درطول این سالهاشناختم بی معرفت نبود و نیست. مطمئنم برمیگرده.
    راستی اگر کمکی نیاز بود روی من هم میتونید حساب کنید. برای عباث هرکاری از دستم بیاد حاضرم انجام بدم

    پاسخحذف
  6. سلام دوستان عزیز...
    1-این وبلاگ به هیچ عنوان ادعای رسمی بودن ندارد و تنها جهت انتقال اخبار از نپال به دوستان عباس و فرخنده است.
    2-انتخاب عکسها تنها برای تلطیف جو نا امیدانه و ناراحت کننده بوده است و هیچ گونه قصد پرده دری در آن وجود ندارد.بودن عکسهای عباس و فرخنده در کنار هم تنها به جهت نشان دادن علاقه و نزدیکی آن دو ست.همچنین نوعی ایهام در تکیه عباس به فرخنده!لطفا موضوع را سیاسی نکنید.
    3-فیس بوک جایی برای ابراز نظر های شخصی است و هر کس با توجه به حال و هوای خود در آن زمان ابراز احساساتی می کند و این هیچ ارتباطی به سیاستهای دیگران ندارد.
    4-موضوع سایت ایرن کاملا مرتبط با جو سازی و انتشار اخبار غیر موثق در خصوص پیدا شدن جسد عباس بود که به دنبال اعتراض بستگان عباس حذف شد.
    5-اینجا من و شهرام نه روزنامه نگاریم و نه علاقمند به بازیهای روزنامه نگاری.لذا صرفا خبرهایی که از نپال دریافت می کنیم را منتشر می نماییم.
    6-در خصوص اینکه تعدادی از افراد در این بین برای شهرت و بازارگرمی دست به تشویش و انتشار اخبار غیر واقعی می زنند شکی نداریم اما دیگر قضاوت را به عهده خودتان می گذاریم.

    به امید بازگشت عباس

    پاسخحذف
  7. سلام.
    کاش امکان درج نظر خصوصی هم بود.بعضی حرفهارو بدلیل کج فهمی خیلی ها نمیشه گفت.ادرس ایمیلی اگر به من بدید ممنون می شم.
    edelwiss@ymail.com

    پاسخحذف
  8. دوستان عزیز

    با سلام،

    من شهرام آذرور هستم که با همکاری پگاه تصمیم به راه اندازی این وبلاگ ساده گرفتیم. لازمه چند نکته‌رو برای شما عزیزان توضیح دهم:

    ۱- این وبلاگ صرفا برای خبر رسانیست و هیچ جنبه دیگری ندارد.

    ۲- این وبلاگ و تمام محتویاتش با لطف و سلیقه پگاه و انجام وظیفه من راه اندازی و بار گذاری شده و هیچ ارتباطی‌ با سلیقه یا عقاید عباس جعفری یا فرخنده صادق ندارد.

    ۳- دلیل راه اندازی این وبلاگ، عدم دسترسی‌ برخی‌ از دوستان عباس عزیز به فیس بوک میباشد که در حال حاضر در ایران فیلتر میشود.
    در مورد عکسها هم اختیار انتخاب با پگاه و من بوده و هست. همین که دسترسی‌ به این عکسها مقدور شده بیانگر میزان اعتماد عباس و فرخنده به ما میباشد.
    امیدواریم بعد از بازگشت از نپال هم همین حسن توجه را به ما داشته باشند.
    ۴- همانطور که بارها در پروفایل عباس در فیس بوک اعلام نمودم، تنها منبع خبری درست که حامل پیام‌های فرخنده صادق و اخبار موثق می‌باشد، اینجانب هستم که بنا به در خواسته فرخنده صادق از طریقه تماس‌های مکرر روزانهٔ و شبانه با تیم نجات، اخبار را به اطلأع کلیه دوستان در ایران میرسانم.
    ۵- تنها منبع خبری درست دیگر که در شهر مشهد میباشند، آقای محمد حسین امانی هستند. پس لطفا به منابع دیگر اتکا نکنید چرا که برخی‌ از عزیزان صرفا به دلیل سیاسی یا شغلی‌ و به منظور جذب بازدید کننده بیشتر و آمار سازی به اخبار کذب میپردازند

    با تشکر

    شهرام آذرور

    پاسخحذف
  9. جستن ، یافتن ، و به اختیار برگزیدن
    و اگر مرگ را ارزشی بیش از این ، حاشا حاشا که هرگز از مرگ هراسیده باشم.
    عباث هم هرگز از مرگ نمی هراسید .
    بازم می گم که یک گوسفند چاق نذر خیریه انصارالحجه مشهد کرده ام تا خدا تورا برای خانواده ات حفظ کند . گوسفند خیلی چاق به خدا ، خیلی چاق
    نعمت

    پاسخحذف