يکشنبه 29 شهريور ساعت 6 بعد از ظهر


امروز تيم جستجو طي برنامه از پيش اعلام شده جستجوي خانه به خانه سمت راست رودخانه را آغاز کرده اند. هنوز اثري از عباس نيست.تيم جستجو در حال حاضر شامل فرخنده، همسر عباس و ساير دوستان او از ايران و تعدادي از راهنمايان محلي بوده که جمعا نزديک 20 نفر هستند.از فردا تعداد بيشتري به اين تيم ملحق خواهند شد.تيم نجات کشور نپال تنها در جستجوي رودخانه شرکت داشت و جستجوي خانه به خانه و خشکي به دوش عزيزان ايراني خودمان است.از اينجا به همه آنان خسته نباشيد مي گوييم و اميدواريم تلاششان بي پاسخ نماند.
 براي سلامتي عباس ، فرخنده و دوستان پر تلاشمان دعا مي کنيم.

۱۵ نظر:

  1. برای یکی دو روز آینده منتظر شنیدن خبر پیدا شدن عباس باشین و کلی ماجرای هیجان انگیز

    پاسخحذف
  2. سلام

    همه دوستداران عباس بدانند. عباس همه شما را دوست ميدارد و دوست مي دارم. حتي شما دوست ناشناس كه برخي مطالب غيرمنظقي را مي نويسيد. به نوشته هاي شما نيز احترام مي گذارم. حدس مي زنم شما كي هستيند؟ و چرا اينگونه برخورد كرده ايد؟ اما همه دوستان و حتي انهايي كه يك بار با او ملاقات كرده يا سفر رفته اند اين را مي دانند كه مرد بزرگي است و نظرش در مورد هر كس را در مقابلش مي گويد( مي گويد استفاده كردم تا بداني حتما زنده است). شما هم سعي كنين حتما مي تونين برخي خصوصيات خوب رو از ديگران در خودتون پرورش بدين و منطقي باشين.

    مي گويند عيب مرد تا سخن نگفته باشد نهفته باشد !

    پاسخحذف
  3. ممنون از تلاش همه شما.کاش از دست ما هم که ایران هستیم کاری برمیومد.مااز ته دل برای پیدا شدن عباس عزیز و مهربونمون دعا می کنیم و منتظر شنیدن خبرهای خوش شما هستیم.

    پاسخحذف
  4. متاسفانه شانس ديدن ايشون رو تا به حال نداشتم اما از چند تن از دوستانم شناخت پيدا كردم. من هم اميدوارم تلاش همگي به نتيجه برسه و اين بار بتونم از نزديك باهاشون آشنا بشم...

    پاسخحذف
  5. می آید ... می آید... و آقای ناشناس! نه فقط برای یکی دو روز آینده بلکه برای سالیان سال و برای بچه هایمان خبر پیدا شدن عباس و کلی ماجرای هیجان انگیز را نقل خواهیم کرد:) می آید....خویش را اول مدوا کن کمال این است و بس !!!

    پاسخحذف
  6. با سلام


    دوستداران عباس خدا قوت.

    جناب ناشناس هم خسته نباشيد !

    در روزگار فعلي ما كه بچه هاي ايران زمين نام جومونگ را بهتر از اسفنديار و سهراب و رستم مي شناسند. گفتن داستان عباس و ماجراهاي هيجان انگيز ضروري مي نمايد. شما هم خويش را مداوا كن و ....!!!!

    پاسخحذف
  7. ناصر
    ممنون ازهمه شماكساني كه براي پيدا كردن عباس تلاش ميكنند .کاشكي از دست من هم که ایران هستم کاری برمیومد.از ته دل برای پیدا شدن عباس عزیز و مهربون دعا می کنم و اميدوارم خبرهای خوشي از شما برسد.
    به اميد خدا
    خسته نباشيد.

    پاسخحذف
  8. سلام همگی خسته نباشید
    از اینکه مرتب اطلاع رسانی می کنید و ما رو که کاری جز دعا کردن از دستمون بر نمی آداز جزئیات خبردار می کنیدخیلی متشکرم.
    ما همچنان دعا می کنیم و منتظریم که عمو عباث برگرده و همه ایران و جامعه کوهنوردی خوشحال بشن

    پاسخحذف
  9. به زودی عباث پیدا میشه اون مرد طبیعت بلده چطور دوام بیاره ... امیدوارم زودتر همه رو از نگرانی در بیاره

    پاسخحذف
  10. از دوستداران عباث۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۶

    آقای به قول خودت ناشناس
    بی زحمت دیگه این نظرات رو که به درده خودت می خوره و همه رو شاکی کرده ننویس
    هر جی که تو رو اون زبونته همین طوری بیرون نریز
    همه ما مطمئنیم که عباث بر می گرده
    انشااله که بر می گرده و تو رو شرمنده می کنه

    پاسخحذف
  11. ای کاش یکم به خود و اعصابتون مسلط بودید. فکر میکنم عباس جعفری از خواندن این کامنت ها حسابی کفرش در بیاد. ما جز دعا کاری ازمون بر نمی یاد. باقیش با خداست و اهالی نپال و فرخنده و دیگر امدادگران...

    پاسخحذف
  12. ما دوستان قديم و جديد عباس در شركت مهاب قدس براي سلامتي و زودتر پيدا شدن او دعا ميكنيم و مطمئنيم كه او در سخت ترين شرايط هم دوام خواهدآورد.
    به فرخنده و محمد تاجران عزيز هم خخسته نباشيد ميگوييم.
    اميدواريم به زودي خبر بازگشت تيم جستجو به همراه عباس عزيز را(البته سالم و سرحال) از شما دريافت كينم.
    به اميد آن روز

    پاسخحذف
  13. منم دعا می کنم ،،،، امیدوارم که زود زود خبر پیدا شدن این دوست ندیده رو بشنوم و امیدوارم همسرش صبور باشه ،،،

    پاسخحذف
  14. بعضی از آدما اینقدر وجودشون پر برکت است که در همه احوال ذهن و روح آدمای دیگر را به خودشون جلب می کنن.ذهن ما مشغول عباث است چون در وجودش عشق و مهر دیده ایم و براش نگرانیم چون می خواهیم بازم اثری را از او ببینیم ، چه عکس چه یادداشت چه خاطره . توی این مدت کوتاه دلمون برای عکس های زیبایش و نوشته های مهرورزانه اش تنگ شده. دلم می خواد زود زود برگرده تا خودش تعریف کنه توی این مدت که نگرانش بودیم چی شده بوده و بگه چطور مثل همیشه با نیروی اراده مثال زدنی اش از پس مشکلات بر اومده.
    ما همه عباث را به خاطر خوبی هایش دوست داریم و خواه ناخواه جذب اون شده ایم.
    مثال این ادعا همین دوست ناشناس که بارها و بارها به این صفحه سر می زنه تا از احوال عباث باخبر بشه و به جای ابراز نگرانی ،نفرت را به نشان می گذاره.
    به امید دیدار یا شنیدن خبری از عباث مهربان.

    پاسخحذف